Nawigacja Treść Narzędzia dostępności
Symbol
AZ.281.3.35.2022
 
Termin składania ofert: do 19 października 2022 r., do godz. 12.00
 
Przedmiot zapytania: zakup wraz z dostawą, instalacją oraz uruchomieniem systemu elektronicznej ewidencji i  przechowywania kluczy z oprogramowaniem w Ratuszu.
 

 

 

 

 

 

Tytuł Rozszerzenie Rozmiar Dodający
Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe.pdf (165.05 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
pdf 165.05 KB Bartłomiej Sobkiewicz
załącznik nr 1_opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 1_opis przedmiotu zamówienia.pdf (158.08 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
pdf 158.08 KB Bartłomiej Sobkiewicz
załącznik nr 2_formularz ofertowy
załącznik nr 2_formularz ofertowy.docx (32.08 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
docx 32.08 KB Bartłomiej Sobkiewicz
załącznik nr 3_wzór umowy
załącznik nr 3_wzór umowy.pdf (189.13 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
pdf 189.13 KB Bartłomiej Sobkiewicz
załącznik nr 4_klauzula informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych
załącznik nr 4_klauzula informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych.pdf (105.95 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
pdf 105.95 KB Bartłomiej Sobkiewicz
informacja o wyborze oferty
Wybór oferty.pdf (170.14 KB) Dodający: Bartłomiej Sobkiewicz
pdf 170.14 KB Bartłomiej Sobkiewicz

Opis Data Zmieniający Porównaj
Zmieniono artykuł
Data: 19-10-2022 14:16 Zmieniający: Bartłomiej Sobkiewicz
19-10-2022 14:16 Bartłomiej Sobkiewicz
Zmieniono artykuł
Data: 19-10-2022 14:11 Zmieniający: Bartłomiej Sobkiewicz
19-10-2022 14:11 Bartłomiej Sobkiewicz
Zmieniono artykuł
Data: 12-10-2022 15:22 Zmieniający: Bartłomiej Sobkiewicz
12-10-2022 15:22 Bartłomiej Sobkiewicz
Zmieniono artykuł
Data: 12-10-2022 14:57 Zmieniający: Bartłomiej Sobkiewicz
12-10-2022 14:57 Bartłomiej Sobkiewicz
Utworzono artykuł
Data: 12-10-2022 14:52 Zmieniający: Bartłomiej Sobkiewicz
12-10-2022 14:52 Bartłomiej Sobkiewicz